Kom langs & win producten!
Ontdek de laatste trends & collecties voor je baby- en kinderwinkel.
Ben je nog nooit bij Trademart komen inkopen? Registreer je nu en ontvang gratis toegang!
:focal())
:focal())
Wat is Trademart?
Trademart is hét permanente B2B inkoopcentrum waar retailers en professionals uit de mode- en lifestylebranche collecties en voorraad inkopen. Hier vind je een breed assortiment aan (kinder)schoenen, accessoires, (kinder)kleding en tassen. Je kunt inkopen op basis van collectie, voorraad, online of via het cash & carry-principe.
Doe mee met de wedstrijd
Kom langs op onze Monday Openingen Baby & Kids op 31 maart, 28 april en/of 26 mei en maak kans op een mega prijzenpakket t.w.v. €4500! Hoe vaker je komt, hoe groter je kans!
Hoe koop je in bij Trademart?
Op collectie
Via voororders van collecties
Ongeveer 6 maanden voor aanvang van het nieuwe seizoen
Inkopen op collectie bij
Online (her)bestellen
BEZOEK & WIN!
Zo simpel is het! Tijdens jouw bezoek op de baby & kids afdeling kan je bij deelnemende exposanten het wedstrijdformulier invullen. Zo doe jij mee:
Bezoek deelnemende exposanten in de showroom
Ontvang van hun een unieke code
Scan de QR code in de showroom die jou naar het registratie formulier leidt
Vul het formulier in met jouw gegevens en de unieke code
Je kan in verschillende showrooms én op meerdere events deelnemen. Verhoog je kans met elk bezoek!
Op deze events kan je deelnemen
Trademart organiseert, naast de vaste openingsdagen, tal van events in verschillende afdelingen. Ontdek hier de highlights van onze events!
:focal())
Save the dates - Events 2026
Maak je agenda 2026 alvast future-proof! Zet de belangrijkste inkoopmomenten in je kalender.
Praktische info
De toegang tot Trademart is gratis. Je dient slechts een toegangskaart aan te vragen.
Openingsuren
Afhankelijk van het departement waar je wil inkopen. Klik op de naam van het departement voor de openingsuren:
Parking
P1 & P2
Kostprijs: € 8 per dag, € 25 per 1 jaar
Inspiratie
:focal())
Wat betekent de nieuwe Europese EPR-regelgeving voor jouw merk?
De Europese Unie heeft een belangrijke stap gezet in de strijd tegen textielafval: Extended Producer Responsibility (EPR) voor textiel wordt verplicht in alle lidstaten. Maar wat houdt dat precies in? En wat betekent dat concreet voor jouw merk?
:focal())
Trademart Retail Happening
Tijdens de Trademart Retail Happening op 1 september gaf Glenn Waem (Retail Advisor bij Tilroy) een inspirerende lezing over omnichannel retail. Onder de titel “Van frictie naar flow” deelde hij heldere inzichten over hoe je als moderne retailer zorgt voor een consistente en klantgerichte ervaring over alle kanalen heen, en waarom dat vandaag belangrijker is dan ooit. Hier lees je de belangrijkste lessen uit zijn lezing.
:focal())
:focal(1947x3240:1948x3241))