Every brand has a story
Fashion met karakter verkoopt. Want achter elk sterk merk zit een verhaal dat het verschil maakt. Wij brengen die verhalen naar voren, zodat jij je aanbod met trots én kennis kan presenteren.
:focal(857x239:858x240))
:focal(857x239:858x240))
Een verhaal dat inspireert, verbindt en waarde toevoegt aan je aanbod. Wij brengen die verhalen tot leven – zodat jij niet alleen verkoopt wat mooi is, maar ook wat klopt. Ontdek de verhalen achter de merken Folie à Trois, Amélie & Amélie, Green ICE en Mondieux Madame.
Laat je inspireren door de video's en geef je klanten méér dan alleen fashion.
Folie à trois aan het woord
“Met een passie voor mode & accessoires hebben we Folie à Trois opgericht. We bieden betaalbare, kwalitatieve & duurzame juwelen aan.”
Producten: waterproof sierraden en (telefoon) accessoires
Stijl: statement oorbellen, minimalistisch kettingen tot kleurrijke haarspelden & telefoonkoorden
Inkopen: direct meeneembaar/leverbaar & flexibele voorwaarden, aangevuld met handige B2B-webshop
Het verhaal van Amélie & Amélie
“Ons toekomstproject? De wereld ecologischer maken. Zo vervaardigen we sinds enkele jaren meer en meer producten op basis van natuurlijke en gerecycleerde vezels. ”
Producten: trendy vrouwenkleding met een focus op prêt-à-porter
Stijl: Italiaanse verfijning met Belgische elegantie, modieuze kleding voor de zelfverzekerde vrouw
Inkopen: snel meeneembaar en/of leverbaar, aangevuld met handige B2B-webshop
Het verhaal van Green ICE
“Wat voor ons heel belangrijk is: dat elke vrouw, ongeacht maat, pasvorm en leeftijd bij ons tevreden buiten gaat met een geweldige outfit. ”
Producten: Complete damescollecties – van T-shirts tot jurken – die vrouwen van elke generatie laten stralen
Stijl: Dynamisch en kwaliteitsvol, met een blijvende focus op duurzaamheid en een tijdloze uitstraling
Inkopen: Twee keer per jaar nieuwe collecties in voorverkoop. Daarnaast vind je bij Trademart doorlopend de nieuwste items en stock, aangevuld met een handige B2B-webshop
Spotlight op Mondieux Madame
“Elk model van handtas is uniek, Lies ontwerpt deze zelf. De combinaties van kleuren en textiel is exclusief en beperkt in oplage. ”
Producten: exclusieve lederen handtassen. Slechts 40 handtassen per model, kleur en land
Stijl: Van casual tot chique: tijdloze elegantie met de kwaliteit van Belgische ontwerpen, vakkundig geproduceerd in Italië
Inkopen: direct leverbaar via showroom in Trademart of videocall, aangevuld met handige B2B-webshop
1ste keer bij Trademart?
Trademart is een permanent B2B inkoopcentrum. Hier vind je een breed assortiment aan (kinder)schoenen, accessoires, (kinder)kleding en tassen. Je kunt er inkopen op basis van collectie, voorraad, online of via het cash & carry-principe.
Bekijk onze welkomspagina voor alle praktische details. Door je vooraf te registreren, verloopt je ontvangst nóg vlotter.
Vraag je gratis toegang aanAankomende fashion events
Trademart organiseert, naast de vaste openingsdagen, tal van events in verschillende afdelingen. Ontdek hier de highlights van onze events!
:focal(586x354:587x355))
Trademart Retail Happening - September 2025
Op 1 september vindt hét event van Trademart plaats, dan zijn namelijk ALLE departementen geopend.
:focal())
Fashion & Accessories Open Days - Mei 2025
Ontdek in onze afdeling fashion & accessories &go de nieuwe zomercollecties '25 in kleding, accessoires, fantasiejuwelen, schoenen en nog veel meer.
:focal(746x193:747x194))
Sneak Peek Fashion - Juli 2025
Trademart lanceert Sneak Peek Fashion: hét fashion event op maandag 14 juli 2025 dat fashion & labels retailers samenbrengt op één bruisende locatie.
:focal())
Shoes & Bags Open Days - augustus 2025
Koop je collecties in bij gekende en nieuwe merken. Ontdek er eveneens onze nieuwe exposanten. Mis deze ontdekkingsreis aan inspiratie bij zowat 600 merken niet!
Inspiratie
:focal(486x124:487x125))
Persbericht: Every brand has a story
Trademart, Europa's grootste B2B inkoopcentrum, lanceert de inspirerende campagne "Every brand has a story". Deze campagne zet de verhalen van vier opmerkelijke modemerken in de schijnwerpers: Folie à Trois, Amélie & Amélie, Green ICE en Mondieux Madame.
:focal())
FROS International verkrijgt exclusieve distributierechten voor Clarks footwear
FROS International is verheugd om per januari 2025 Clarks / Clarks Originals te mogen vertegenwoordigen in de Benelux. Het iconische Britse merk viert dit jaar zijn 200-jarig jubileum en maakt een sterke comeback, ook onder nieuwe doelgroepen, mede door samenwerkingen met (jonge) merken, winkels en artiesten.