Onmisbare trends voor het najaar 2025 ...
die jouw collectie versterken!
:focal(459x471:460x472))
:focal(459x471:460x472))
Europa's grootste B2B inkoopcentrum
1500 merken in fashion, home & living en baby & kids
:focal())
:focal())
We blazen 50 kaarsjes uit!
:focal())
:focal())
Trademart Facilities: B2B ruimtes te huur
Flexibele B2B-ruimtes op maat: van indrukwekkende eventlocaties tot praktische stockruimte, vergaderzalen en parking.
:focal())
:focal())

Aankomende evenementen
Trademart organiseert samen met haar exposanten heel wat inspirerende events. Vergeet als retailprofessional zeker niet het volgende evenement in jouw sector aan te kruisen in je agenda! Tot binnenkort!
:focal())
Save the dates - Events 2026
Maak je agenda 2026 alvast future-proof! Zet de belangrijkste inkoopmomenten in je kalender.
:focal())
Fashion & Accessories Open Days - September 2025
Ontdek in onze afdeling fashion & accessories &go de nieuwe herfstcollecties '25 in kleding, accessoires, fantasiejuwelen, schoenen en nog veel meer.
:focal())
Brussels Interior Event - september 2025
Hét event bij uitstek voor elke professional in home & living. Ontdek de nieuwste trends, briljante producten en meer dan 400 geweldige merken in keukenartikelen, gedekte tafel, design- en geschenkartikelen en decoratie.
:focal())
Monday Opening baby & kids - september 2025
Meer dan 300 merken stellen er hun nieuwe collecties voor. Van baby- en kinderkledij, tot accessoires, geschenken en decoratie voor de mooiste kinderkamers.
:focal())
Trademart praktisch

Laatste nieuws
:focal())
Wat betekent de nieuwe Europese EPR-regelgeving voor jouw merk?
De Europese Unie heeft een belangrijke stap gezet in de strijd tegen textielafval: Extended Producer Responsibility (EPR) voor textiel wordt verplicht in alle lidstaten. Maar wat houdt dat precies in? En wat betekent dat concreet voor jouw merk?
:focal())
Trademart Retail Happening
Tijdens de Trademart Retail Happening op 1 september gaf Glenn Waem (Retail Advisor bij Tilroy) een inspirerende lezing over omnichannel retail. Onder de titel “Van frictie naar flow” deelde hij heldere inzichten over hoe je als moderne retailer zorgt voor een consistente en klantgerichte ervaring over alle kanalen heen, en waarom dat vandaag belangrijker is dan ooit. Hier lees je de belangrijkste lessen uit zijn lezing.
:focal())
Trends najaar 2025: drie stijlen die jouw collectie versterken
Het nieuwe inkoopseizoen staat voor de deur en dat brengt een frisse wind door de wereld van fashion, home & living én baby & kids. Van serene eenvoud tot creatieve mixen en futuristische invloeden: de trends voor dit najaar zorgen weer voor heel wat inspiratie. Benieuwd welke stijlen jouw aanbod een eigentijdse update geven? We selecteerden drie trends* die dit seizoen de toon zetten in kleding, decoratie, accessoires en meer. Lees snel verder en ontdek hoe je de trends van morgen vandaag al toepast in jouw (online) winkel.
:focal(486x124:487x125))
Persbericht: Every brand has a story
Trademart, Europa's grootste B2B inkoopcentrum, lanceert de inspirerende campagne "Every brand has a story". Deze campagne zet de verhalen van vier opmerkelijke modemerken in de schijnwerpers: Folie à Trois, Amélie & Amélie, Green ICE en Mondieux Madame.
:focal(304x120:305x121))
Trend Cultural Resonance: een interieur vol verhalen
In 2025 vieren we de schoonheid van ambachtelijke technieken en tijdloze materialen. Met de woontrend Cultural Resonance worden interieurs een weerspiegeling van eerlijke culturele uitwisselingen waar vakmanschap en traditie centraal staan. Kleuren, materialen en patronen vertellen verhalen, en elk item draagt bij aan een interieur dat warmte, karakter en betekenis uitstraalt.