Every brand has a story
Fashion met karakter verkoopt. Want achter elk sterk merk zit een verhaal dat het verschil maakt. Wij brengen die verhalen naar voren, zodat jij je aanbod met trots én kennis kan presenteren.
:focal())
:focal())
Een verhaal dat inspireert, verbindt en waarde toevoegt aan je aanbod. Wij brengen die verhalen tot leven – zodat jij niet alleen verkoopt wat mooi is, maar ook wat klopt. Ontdek de verhalen achter de merken Folie à Trois, Amélie & Amélie, Green ICE en Mondieux Madame.
Laat je inspireren door de video's en geef je klanten méér dan alleen fashion.
Folie à trois aan het woord
“Met een passie voor mode & accessoires hebben we Folie à Trois opgericht. We bieden betaalbare, kwalitatieve & duurzame juwelen aan.”
Producten: waterproof sierraden en (telefoon) accessoires
Stijl: statement oorbellen, minimalistisch kettingen tot kleurrijke haarspelden & telefoonkoorden
Inkopen: direct meeneembaar/leverbaar & flexibele voorwaarden, aangevuld met handige B2B-webshop
Het verhaal van Amélie & Amélie
“Ons toekomstproject? De wereld ecologischer maken. Zo vervaardigen we sinds enkele jaren meer en meer producten op basis van natuurlijke en gerecycleerde vezels. ”
Producten: trendy vrouwenkleding met een focus op prêt-à-porter
Stijl: Italiaanse verfijning met Belgische elegantie, modieuze kleding voor de zelfverzekerde vrouw
Inkopen: snel meeneembaar en/of leverbaar, aangevuld met handige B2B-webshop
Het verhaal van Green ICE
“Wat voor ons heel belangrijk is: dat elke vrouw, ongeacht maat, pasvorm en leeftijd bij ons tevreden buiten gaat met een geweldige outfit. ”
Producten: Complete damescollecties – van T-shirts tot jurken – die vrouwen van elke generatie laten stralen
Stijl: Dynamisch en kwaliteitsvol, met een blijvende focus op duurzaamheid en een tijdloze uitstraling
Inkopen: Twee keer per jaar nieuwe collecties in voorverkoop. Daarnaast vind je bij Trademart doorlopend de nieuwste items en stock, aangevuld met een handige B2B-webshop
Spotlight op Mondieux Madame
“Elk model van handtas is uniek, Lies ontwerpt deze zelf. De combinaties van kleuren en textiel is exclusief en beperkt in oplage. ”
Producten: exclusieve lederen handtassen. Slechts 40 handtassen per model, kleur en land
Stijl: Van casual tot chique: tijdloze elegantie met de kwaliteit van Belgische ontwerpen, vakkundig geproduceerd in Italië
Inkopen: direct leverbaar via showroom in Trademart of videocall, aangevuld met handige B2B-webshop
Nog niet uitgekeken?
Ontdek de passie en visie achter Just Woman bu Matteo, Miss-Terre, C.T.N. Collection & BE Jewels.
Naar de video's1ste keer bij Trademart?
Trademart is een permanent B2B inkoopcentrum. Hier vind je een breed assortiment aan (kinder)schoenen, accessoires, (kinder)kleding en tassen. Je kunt er inkopen op basis van collectie, voorraad, online of via het cash & carry-principe.
Bekijk onze welkomspagina voor alle praktische details. Door je vooraf te registreren, verloopt je ontvangst nóg vlotter.
Vraag je gratis toegang aanAankomende fashion events
Trademart organiseert, naast de vaste openingsdagen, tal van events in verschillende afdelingen. Ontdek hier de highlights van onze events!
:focal())
Save the dates - Events 2026
Maak je agenda 2026 alvast future-proof! Zet de belangrijkste inkoopmomenten in je kalender.
:focal())
Fashion & Accessories Open Days - September 2025
Ontdek in onze afdeling fashion & accessories &go de nieuwe herfstcollecties '25 in kleding, accessoires, fantasiejuwelen, schoenen en nog veel meer.
Inspiratie
:focal())
Wat betekent de nieuwe Europese EPR-regelgeving voor jouw merk?
De Europese Unie heeft een belangrijke stap gezet in de strijd tegen textielafval: Extended Producer Responsibility (EPR) voor textiel wordt verplicht in alle lidstaten. Maar wat houdt dat precies in? En wat betekent dat concreet voor jouw merk?
:focal())
Trademart Retail Happening
Tijdens de Trademart Retail Happening op 1 september gaf Glenn Waem (Retail Advisor bij Tilroy) een inspirerende lezing over omnichannel retail. Onder de titel “Van frictie naar flow” deelde hij heldere inzichten over hoe je als moderne retailer zorgt voor een consistente en klantgerichte ervaring over alle kanalen heen, en waarom dat vandaag belangrijker is dan ooit. Hier lees je de belangrijkste lessen uit zijn lezing.